18 October 2007

Salam Aidilfitri.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera kepada semua kengkawan . Lama betul berhibernate sampaikan tak sempat mengucapkan selamat hari raya dan tak sempat juga memohon maaf atas keterlanjuran kata terlajak bicara sepanjang persahabatan kita.

Kepada kawan2 yang telah mengirimkan kad raya...terima kasih diatas ingatan anda. Juga kepada yang telah mengirimkan cookies raya...terima kasih daun keladi..tahun depan hantarlah lagi. Rasa mcm dok obesea lah pulak dpt posto cookies raya..LOL,

Insyallah ..pelan2 akan update blog ini dgn aktiviti sepanjang tempoh bertenang hari tu..LOL. Nak kata banyak projek tu tidaklah tetapi ada lah satu dua projek yg sedang 'menciput' progressnya..hahaha..ciput pun ciputlah asal tak semput terus ..kan ..kan...kan...

Akhirkata......Selamat Hari Raya Aidil Fitri (mungkin dah tertinggal keretapi..but the thoughts counts..right?) dan Maaf Zahir batin..Semoga perbalahan, perasaan terkecil hati dan tersinggung sepanjang tempoh perkenalan kita semua diabadikan dalam memori dan tidak disimpan di dalam hati..Amin.
Enjoy your makan makan raya..I need to focus on loosing the 'spare tyre' which I manage to accumulate during the makan2 raya extravaganza.
Psttt...masa makan tak hengat..baju dah ketat baru nak beringat...

No comments: